Eppu Normaali Helsingin Bolt-Areenalla 5.6.2026 ! -osa 1

Nyt se on tullut todistettua: Eppu Normaali on koko kansan bändi, koska Helsingin 15 000 paikkaiselle Bolt-Areenalle tuli kaikenikäisiä katsomaan Eppujen päätöskeikkojen avauskeikkaa perjantaina 5.kesäkuuta 2026! Konsertti loppuunmyytiin ennätysajassa jo viime vuonna ja siksi bändi ilmoitti jo viime vuonna tekevänsä toisen Bolt-keikan lauantaina 6.kesäkuuta 2026. Käsittääkseni sekin loppuunmyytiin.

Keikka alkoi vähän yli seitsemän ja jatkui lähes yhteentoista eli konsertin kokonaiskesto oli peräti neljä tuntia! Kuultiin kaksi settiä: 1.setti oli kestoltaan 1 tunti 20minuuttia, toinen kesti 1 tunti 40 minuuttia ja lopuksi sitten vielä noin 20 minuutin kestoinen encore-osuus eli kaikkiaan bändi soitti peräti 3 tuntia 20 minuuttia.  Vähän samanlainen maratonkonsertti kuin Tampereen Ratinassa vuonna 2016.  

Illaksi oli luvattu sadetta, mutta onneksi sitä ei tullut vielä perjantaina. Lauantaina permannolla oli varmaan ikävämmät olosuhteet koska silloin ainakin ennusteen mukaan todella satoi. Kun aikanaan ostin lippuja ensimmäisenä myyntipäivänä ja vaikka olin linjoilla heti kun myynti aukesi niin jo 15 minuutin kuluttua ainoat vaihtoehdot olivat yläkatsomo 120e tai VIP-areena edessä 200e. Onneksi valitsin yläkatsomon, sillä VIP-katsomossa ei ollut mitään sateensuojaa, yläkatsomo 307 sen sijaan oli isolla katoksella peitetty ja sieltä oli hienot näkymät kentälle ja ympäristöön. Screeneiltä näki hyvin soittajat, jotka muutoin olisivat olleet pienenpieniä muurahaisia lavalla.

Peräti 43 kappaletta kuultiin. Näistä tarkemmin arvostelusarjan myöhemmissä osissa, mutta nyt jo täytyy sanoa, että tällaisen ei niinkään hardcore-Eppufanin korviin ensimmäinen setti oli vähän tylsänoloinen. Ymmärrän että kun ollaan tekemässä jäähyväiskiertuetta niin bändi haluaa soittaa myös harvinaisempia kappaleitaan, mutta ongelma on siinä että jos niitä tulee peräjälkeen monta niin kuulijan innostus ja mielenkiinto herpaantuu.  Toinen setti olikin sitten ihan eri tasolla!  Hienoja hittejä kuultiin lukuisia ja bändi soitti todella hyin yhteen!  Bändin ulkojäsen piano- ja haitarivirtuoosi Iiro Rantala  oli muutamissa kappaleissa todella hyvä ja antoi hienosti lisäboostia bändin soitantaan.

Erittäin hyvä keikka!  Selvästi Eppu Normaali on tällä hetkellä paras toiminnassa oleva suomalainen rockbändi. Voisin luetella useammankin suomalaisen rockbändin jotka eivät ole enää toiminnassa ja ovat parempia kuin Eppu Normaali, mutta se olisi turhaa koska livenä kuullaan vain bändejä, jotka ovat edelleen toiminnassa. Noita muita voi sitten kuunnella levyiltä tai cover-bändien toimesta.  Kirsikkana kakun päällä on se, että minä pääsen kuulemaan Eppuja vielä Ratinan elokuun 2026 keikalle, koska onnistuin hankkimaan liput myös sinne. Elokuun keikat ovat bändin nykyisen ilmoituksen mukaan vihonviimeiset. Mielenkiintoista nähdä miten kauan lopetusilmoitus on voimassa.               

 Text & Photo: Harri Huhtanen 2026   

Eppu Normaali lopettaa ?  – osa 3

Eppu Normaali on julkaissut nyt lisäkeikkojen lisäkeikkoja ja koko ajan sama tilanne: kaikki tarjolle tulevat liput menevät kuumille kiville!  Lippuja on myyty jo yli 100 000 kappaletta ja pienessä Suomessa se on aika käsittämätön suoritus kun ajattelee ettei kyseessä ole megatähti Michael Jackson tai Madonna, vaan ylöjärveläinen ”maaseutu” -bändi.

Mistä tässä on kysymys? Pelkkä jäähyväiskiertue- sana ei tätä valtavaa lipunmyyntiä selitä. Varsinkin kun en edelleenkään usko, että 2026 olisi viimeinen vuosi jolloin Eput näemme livenä.  Parempi selitys löytyy 2000-luvulla sosiaalisen median myötä yleistyneestä FOME-ilmiöstä. FOME-termi tulee sanoista Fear Of Missing Out. Se tarkoittaa sitä, että kun sosiaalisessa mediassa hehkutetaan jotain ilmöitä tai tapahtumaa niin kaikki haluavat osallistua siihen, jotta eivät jäisi vaille jotain tärkeää ja merkityksellistä. Tämä tarkoittaa sitä ,että noissa 100 000 lipun ostaneissa on paljon sellaisia henkilöitä, jotka eivät ole seuranneet Eppujen uraa vaan tulevat lopetuskeikoille, koska poisjääminen tuntuisi heistä liian tuskalliselta.    

Harri Huhtanen 2025      

Eppu Normaali lopettaa ?  – osa 2

Eput Turun Logomossa 2022!

Miten kävi lisäkonserttien? 28 000 paikkainen Ratinan stadion myytiin todella nopeasti loppuun, samoin kävi 13 000 paikkaisen Helsingin Bolt Areenan suhteen. Tuleeko vielä lisää lisäkonsertteja? Eput on selvästi nyt suositumpi kuin koskaan. Jäähyväiskiertue -termi on ollut bisnesmielessä täysosuma. Nyt siis Eppujen 2026 keikoille on yhteensä myyty jo lähes 100 000 lippua!

Kun olin 2022 Turun Logomon konsertissa ei minulla ollut mitään vaikeuksia saada eturivin paikkoja. Nyt Bolt Areenalla päädyin yläkatsomoon kun ensin olin lukuisat kerrat yrittänyt päästä sivukatsomoon tai kentälle. Jopa yli 200 euroa maksavat VIP -liput myytiin vauhdilla loppuun!

Text & Photo Harri Huhtanen 2025      

Eppu Normaali lopettaa ?  – osa 1

Laitoin otsikkoon kysymysmerkin koska on vaikea uskoa että Suomen suosituin bändi, joka vieläpä on edelleen vetreässä soittokunnossa, lopettaisi. Valitettavasti tai onneksi (voitte valita kumpi teistä on parempi vaihtoehto) tässäkin maassa on useampi artisti, joka on jäähyväiskiertueen jälkeen palannut estradeille. Rehellisempi vaihtoehto olisi todeta että bändi jää määrittelemättömäksi ajaksi tauolle.  Mutta bisnesmielessä se on huonompi ilmaisu kuin jäähyväiskiertue, joka aina myy paremmin kuin tavallinen kiertue. Ikävä totuus on, että tässäkään maassa ei monikaan muusikko elä pelkästään  levymyynnillä, radiosoitolla tai striimauksilla. Varsinainen leipä löytyy entistä enemmän maailmalta eli keikoilla muusikot elävät.

23. lokakuuta 2025 Eppu Normaali piti tiedotustilaisuuden, jossa he ilmoittivat lopettavansa ensi vuoden keikkojen jälkeen. Alkuvuoteen 2026 ilmoitettiin 13 sisätilakonserttia eri puolella maata sekä kesälle kaksi isompaa ulkoilmakonserttia. Liput tulivat myyntiin tänään (28.10.25) ja lähes kaikki sisäkonsertit myytiin loppuun minuuteissa, lähes yhtä nopeasti loppuunmyytiin Tampereen Ratinan stadion sekä Helsingin Bolt-areena! Tämän jälkeen bändi ilmoitti lisäkonserteista Tampereella ja Helsingissä. Ne tulevat myyntiin huomenna (29.10.25) klo 9.  Tampereella hotellit tuplasivat tai jopa triplasivat huoneiden hinnat. Huomenna nähdään miten tarina jatkuu. Toki Eput ovat ansainneet tällaisen suosion soitettuaan jo 50 vuoden ajan eri puolilla Suomea ja tehtyään joukon varsin hienoja albumeita.

Harri Huhtanen 2025      

Eppu Normaali Turun Logomossa 16.2.22 ! -osa 4

Levymyynnissä Suomessa Eppu Normaali on ehdoton ykkönen. Him, Nightwish ja Rasmus ehkä ohittavat Eput kokonaismyynnissä, koska ovat myyneet niin hyvin ulkomailla, mutta jos tarkastellaan vain myyntiä Suomessa niin Eput ovat ykkösenä. Luvut Eppu-levyjen myynnistä Suomessa vaihtelevat eri arvioissa 1.5 -2 miljoonan myydyn levyn välillä.  Vaikka Eput eivät enää viime vuosina ole olleet kesäfestivaalien pääesiintyjiä on bändin levyjen myynti 2000-luvullakin jatkanut hyvässä mallissa. Striimauskulttuurista johtuen levymyyntimäärät eivät enää ole läheskään  samaa luokkaa kuin vaikkapa 1980-luvulla ennen nettiä ja striimiaikaa, mutta edelleen uusi Eppujen levy menee lähes poikkeuksetta listan ykköspaikalle.  

Logomossa 16.2.22 bändi esiintyi vapautuneesti ja hyväntuulisesti. Kaikki viittaa siihen että vuonna 2026 juhlitaan Eppujen 50-vuotista taivalta. Koska bändi on Tampereen kupeessa sijaitsevasta Ylöjärven pikkukunnasta kotoisin on se tähän saakka tehnyt megakeikkansa (2004 ja 2016) Tampereen 30 000 katsojaa vetävällä Ratinalla. Ehkäpä sitten 2026 on vihdoinkin vuorossa Helsingin Olympiastadion jonne mahtuu reilusti yli 40 000 katsojaa?  

Eppu Normaali on myös tunnettu siitä , ettei se suostunut lähtemään mukaan supersuosittuun Vain Elämää -ohjelmasarjaan. Syykin on selvä. Sinne olisi haluttu vain Martti, koska ohjelma keskittyy laulajiin eikä bändeihin. Martti ei ”pettänyt” bänditovereitaan vaan torjui rahakkaan tarjouksen.

Mitä Eput sitten soittivat Logomossa?  En kirjannut kappaleita ylös enkä edes tunnistanut niitä kaikkia. Luotin siihen että yli 1000 hengen yleisöstä joku laittaa settilistan Setlist FM -sivustolle. No, nyt kun keikasta on kulunut lähes viikko alkaa olla selvää, ettei kukaan Turun keikalla olleista lähetä settilistaa sinne. Onneksi sivustolla on edeltävän Mikkelin -keikan settilista ja minusta Turussa kuultiin lähes sama settilista. Yksi kappale tosin on sellainen jota ei varmaan soitettu Mikkelissä, koska Martti sanoi että tämä kappale kuullaan nyt debyyttinä Turussa. En valitettavasti saanut ylös kappaleen nimeä. Mutta pääpiirteisssään Turun setti oli siis sama kuin Mikkelissä ja sen näette alla olevasta linkistä:

Kolmen tunnin työrupeama on ohi!

https://www.setlist.fm/setlist/eppu-normaali/2022/konserttitalo-mikaeli-mikkeli-finland-438877ef.html

Text and photo: Harri Huhtanen 2022

Eppu Normaali Turun Logomossa 16.2.22 ! -osa 3

Vuoden 2022 konserttisalikiertueella Eppu Normaali on valinnut tositeeveestä tutun esiintymisformaatin. Tämä tarkoittaa sitä, että jokaisen kappaleen välissä Martti pitää seuraavan kappaleen juontopuheen. Tavallaan se on ihan sympaattista ja mielenkiintoista, mutta valitettavasti keikan intensiteetti kärsii siitä että jokaisen kappaleen jälkeen on puhetauko. Esimerkiksi vuoden 2016 Eppujen Ratinan keikka on paljon intensiivisempi juuri siksi että kappaleet esitetään peräjälkeen ilman juontoja.  On tietysti niin että jos bändi esiintyy tuhannelle tai 30 000 kuulijalle ovat jännitteet ja intensiteetti aivan erilaiset. Logomon keikka oli ihan hyvä, mutta ei pääse lähellekään vuoden 2016 Ratinan keikkaa, jossa Eput todella laittoivat pöydälle kaiken mitä heillä on.         

Iiro, Martti ja Torvinen Turun Logomossa 16.2.22.

Hiljaittain julkaistussa haastattelussa Martilta jälleen kerran kysyttiin milloin Eput julkaisevat uutta musiikkia. Martti vastasi että jatkossa Eput keskittyvät olemaan mahdollisimman hyvä live-bändi. Ja tämä lausunto on ihan ok, sillä bändillä on jo nyt niin laaja tuotanto ja niin paljon omia kappaleita että he voivat varioida konserttejaan loputtomiin.   Ratina 2016 on hieno esimerkki siitä mitä bändi jolla on laaja tuotanto ja hyviä ideoita voi saada aikaan livenä.  Myös Logomon konsertissa bändi ei suinkaan mennyt siitä missä aita on matalin, vaan bändi esitti kaksi settiä ja yhteensä 31 kapaletta!  

(jatkuu…)

Text and photo: Harri Huhtanen 2022

Eppu Normaali Turun Logomossa 16.2.22 ! -osa 2

Iiro Rantala ja Juha Torvinen vauhdissa Turun Logomossa 16.2.22.

Vaikka Eppu Normaali on ollut toiminnassa 1970-luvulta lähtien olen ollut vain muutaman kerran heidän konsertissaan ja noista kerroista on jo ikuisuus aikaa. Siksi oli mielenkiintoista vihdoinkin päästä lähietäisyydelle analysoimaan miten Eppujen konsertti rakentuu ja kuka vastaa mistäkin.  

Itsestään selvä ”tähti” ja keskushahmo on luonnollisesti laulaja Martti Syrjä.  Uskoisin että aika monet luulevat että hän myös vastaa Eppujen musiikista, mutta todellisuudessa Martti ei vastaa Eppujen kappaleiden säveltämisestä, vaan hänen veljensä Mikko eli ”Pantse” Syrjä. Pantse säveltää kappaleen ja sen jälkeen Martti tekee siihen sopivan sanoituksen. Bändin toinen kitaristi, Juha Torvinen on lavalla paljon enemmän esillä kuin Pantse joka mielellään vetäytyy taka-alalle. Olen nähnyt useita bändin TV-haastatteluja, joissa äänessä ovat lähinnä Martti ja Juha. Juha kuuluu kuitenkin Eppujen perustajajäseniin eli siinä mielessä hänenkin roolinsa on bändissä aika keskeinen. Kolmas perustajajäsen on rumpali Aku Syrjä, joka hänkin on edelleen mukana bändissä. Eppujen ”keskiössä” on siis kaksi Syrjän veljestä ja Torvinen. Bändin basisti sen sijaan on vaihtunut jo kahdesti.  Aluksi Eppujen basistina toimi Mikko Saarela (1976-79), sitten Mikko Nevalainen (1979-1989).  Nevalaisen jälkeen basistina Epuissa on soittanut Sami Ruusukallio eli hän on bändin pitkäaikaisin basisti, ”Eppu” -työvuosia kun hänelle on kertynyt jo 33!

Logomon konsertissa  mukana oli pianovirtuoosi Iiro Rantala ja vaikka hänen roolinsa jäi monissa kappaleissa aika vähäiseksi niin sitten taas joissain kappaleissa Iiro pääsi iroittelemaan oikein kunnolla ja osoittamaan miten valtavan lahjakas pianisti hän on.  Aikaisemmin Iiro on esittänyt enimmäkseen jazzia, mutta kun tunnetusti sillä saralla keikat ja tulot ovat aika vähissä on mies viime vuosina siirtynyt populaarimman musiikin saralle ja on nyt siis mukana Eppujen kiertueella ulkojäsenenä. Iiro on erittäin hauska mies ja hallitsee myös show -elkeet suvereenisti. Siksi on hienoa että hän on nyt lähtenyt Eppujen matkaan koska se antaa uudenlaista potkua Eppujen konserteille.

Eppujen biisit ovat hyvin kitaravoittoisia ja Logomossakin miksaus oli tehty niin että selkeimmin Martin laulun lisäksi kuuluivat kitarat, Iiron piano ja rummut. En ymmärrä miksi, mutta sen lisäksi että basisti Ruusukallio oli siirretty aivan lavan taakse ja syrjään niin hänen soittonsa oli myös miksattu niin alas etten oikein missään vaiheessa erottanut kokonaissoundista bassoa. Akun ruummut kyllä kuuluivat, mutta aika peruskuvioita hän tuntui soittavan. Ovelin ja vaikeimmin tulkittava oli Dire Straits -tyylinen kahden kitaran yhteissoundi. Jouduin aika pitkään pohtimaan kumpi soitti mitäkin, mutta vähitellen ilmeni että kyllä Pantse oli se, joka enimmäkseen vastasi leadistä ja Torvisen rooliksi jäi enemmän komppaaminen. Pantse on yllättävän hyvä kitaristi, ei maailman omaperäisin, mutta soittaa kokonaisuutena hienosti ja onhan hänen sävelkynästään vuosikymmenien kuluessa syntynyt lisäksi useita kuolemattomia Eppu-hittejä.  Yllätys oli myös se, että hän on kohtalaisen hyvä laulaja ja tavallaan olisin mielellään kuullut hänen esittämänään useampiakin kappaleita. Mutta ehkä Pantse ei mielellään laula tai sitten Martti vain haluaa pitää laulajan  ja keulakuvan tontin itsellään.  Rockhistoriassa on lukuisia esimerkkejä siitä että veljekset eivät pidemmän päälle pärjää samassa bändissä eli riitoja syntyy varsinkin jos bändi alkaa menestyä kovin hyvin. Onneksi Eppujen veljessarja on tällaiselta destruktiiviselta valtataistelulta säästynyt ja yhteistyö jatkuu edelleen, 46 vuotta bändin perustamisen jälkeen, hyvissä merkeissä.                    

(jatkuu…)

Text and photo: Harri Huhtanen 2022

Eppu Normaali Turun Logomossa 16.2.22 ! -osa 1

Eppu Normaali ja Iiro Rantala Turun Logomossa 16.2.22

Eput ovat sinnitelleet hyvin jatkuvasti muuttuvassa musiikkimaailmassa. Trendit tulevat ja menevät mutta Eput ovat ja pysyvät vuosikymmenestä toiseen.  Bändi ei ole tehnyt uutta musiikkia enää 15 vuoteen, mutta on silti edelleen valtavan suosittu Suomessa. Tämä perustuu siihen että Eppujen lähes kaikkia levyjä on myyty 50 000 -100 000 kappaletta ja kun studioalbumeja bändi on yli 40 vuotta kestäneellä urallaan julkaissut jo 14 niin on selvää että sadoilla tuhansilla suomalaisilla on lämpimiä muistoja bändistä ja  silloin harvoin kun he lähtevät kiertueelle on lipunmyynti taattu.  Niin oli asian laita myös keskiviikkona 16.2.2022 Turun Logomossa sillä lippuja oli myyty niin paljon kuin AVI:n asettamat Korona-rajoitukset sallivat. Koska Logomon ison konserttisalin katsomo on liikuteltava voidaan siitä tehdä pieni tai hyvin iso. Nyt käytössä oli kaikkein isoin versio, jolloin saatiin salin nousevaan osaan varattua riittävästi niitä tyhjiä paikkoja joita AVI vaatii. Etukatsomossa ei kuitenkaan ollut mitään turvavälejä, vaan liput oli myyty sinne ilman tyhjiä paikkoja. Olin onnistunut ostamaan itselleni eturivin paikan keskeltä eli näkyvyys ja kuuluvuus oli varsin hyvä.  Liput maksoivat alle 60e ja sillä rahalla sai melkoisen paketin!  Kaksi yli tunnin kestoista settiä ja yli 30 kappaletta koko eppujen pitkältä uralta. Yleisön ikäjakauma vaihteli ilahduttavasti eli paikalla ei ollut pelkästään keski-ikäisiä miehiä, vaan näin salissa ja käytävillä paljon pariskuntia sekä jopa nuorempaa väkeä, ei kuitenkaan sentään ”Instagram– nuoria”. Enemmänkin kuulijat olivat ”Facebook– ja Twitter-väkeä”, jos sitäkään. Voi olla että joukossa oli niitäkin jotka eivät edes ole mukana sosiaalisessa mediassa. Sellaisia jotka ostavat levyjä ja kuuntelevat niitä kotona eivätkä harrasta striimausta.  Voiko sellaisia ihmisiä vielä olla olemassa?  No, minä ainakin olen sellainen. Toivottavasti en ole ainoa. Jatkan kuitenkin valitsemallani tiellä ja niinpä ostin Logomon myyntipisteeltä kolme uudempaa Eppujen vinyylilevyä, joita en vielä omistanut. Eihän leopardikaan pääse eroon täplistään!

(jatkuu…)

text and photo: Harri Huhtanen 2022

Eppu Normaali lähtee kiertueelle 2022 !

Eput Lahdessa 14.6.2019.

Vuoden 2016 Ratinan suurkonsertin jälkeen Eppu Normaali on keikkaillut vain harvakseltaan. Nyt kun Suomessakin rokote-ohjelma on edennyt  hyvin ovat viranomaiset vapauttaneet yleisötapahtumia ja Eput ovat tarttuneet tilaisuuteen ja sopineet  12 keikan kiertueen ensi vuodelle.

Soundin uutisen mukaan liput tulevat myyntiin Ticketmasterissa* ja Lippupisteessä # perjantaina 29.10.2021. Listauksessani on symboleilla eroteltu kummasta palvelusta lippuja saa:

Musiikkia Rantalasta -kiertue 2022

28.01. Jyväskylä, Paviljonki #
29.01. Tampere, Tampere-talo #
30.01. Oulu, Madetojan Sali *
09.02. Lahti, Sibeliustalo #
11.02. Hämeenlinna, Verkatehdas *
12.02. Helsinki, Kulttuuritalo #
15.02. Mikkeli, Mikaeli #
16.02. Turku, Logomo #
17.02. Järvenpää, Sibelius-sali #
19.02. Pori, Promenadisali *
23.02. Hyvinkää, Hyvinkääsali #
24.02. Kouvola, Kuusankoskitalo *

Harri Huhtanen 2021

Eppu Normaali: Tampere, Ratinan stadion 6.8.2016

23835298-730x487Valitettavasti en päässyt konserttiin, mutta nettiraporttien perusteella keikka oli ikimuistoinen. Eput soittivat yli kolme tuntia ja keikalla kuultiin peräti 42  kappaletta! Nyt lienee selvää, että Suomi on saanut oman vastineensa Rolling Stonesille, vaikka bändinä Eput ovatkin vielä ”nuoria” eli mittarissa on ”vasta” 40 vuotta bänditoimintaa.  Alla illan (todennäköinen) settilista:

 Ensimmäinen setti

   01 Asustelaulu

    02 Jee jee

    03 Suomi-ilmiö

    04 Tien päällä taas

    05 Tahdon sut

    06 Poliisi pamputtaa taas

    07 James Dean (taas)    (with Mikko Saarela)

    08 Pidetään ikävää    (with Mikko Saarela)

    09 Mies soittaa rokkia

    10 Vuonna ’85

    11 Afrikka, sarvikuonojen maa

    12 Ei sankariainesta

    13 Kun jatsia kuunneltiin

    14 Näinhän täällä käy

    15 Viinaa tsat tsat tsaa

    16 Joka päivä ja joka ikinen yö

    17 Puhtoinen lähiöni

    18 Hipit rautaa    (with Tampere Filharmonia)

    19 Lensin matalalla 2    (with Tampere Filharmonia)

 23835297-730x487   Toinen Setti

    20 Pidetään ikävää / Njet njet / Jee jee / Suomi-ilmiö / Arkussa vainaan / Balladi  kaiken   turhuudesta / Kun jatsia kuunneltiin / Poliisi pamputtaa taas / Linnunradan laidalla / Minun aurinkolasit / Musiikkia Rantalasta    (Tampere Filharmonia)

    21 Hiljaa huomiseen    (with Tampere Filharmonia)

    22 Olin vain tuuli    (with Tampere Filharmonia)

    23 Kun valot tulevat vastaan

    24 Nyt reppuni jupiset riimisi rupiset    (with Tampere Filharmonia)

    25 Murheellisten laulujen maa    (with Safka Pekkonen)

    26 Pimeyden tango    (with Safka Pekkonen)

      27 Keskiyön cowboy    (with Safka Pekkonen)

      28 Baarikärpänen    (with Iiro Rantala)

      29 Viihteen kuningas    (with Iiro Rantala)

      30 Jackpot    (with Tampere Filharmonia)

      31 Läpivalaistu  (with Tampere Filharmonia)

      32 Näin kulutan aikaa    (with Tampere Filharmonia)

      33 Urheiluhullu

      34 Kun olet poissa

     35 Tahroja paperilla

     36 Vihreän joen rannalla (kauan sitten)

     37 Suolaista sadetta

     38 Kitara, taivas ja tähdet

     39 Linnunradan laidalla

     40 Voi kuinka me sinua kaivataan

    eppu20normaali20eput20ratinassa20ratinan20stadion20konsertti20lava20520filharmonia2006081620mv

Encore:

    41 Kaikki häipyy, on vain nyt    (with Iiro Rantala)

    42 Njet njet    (with Iiro Rantala)

Hesarin arvostelu keikasta:

http://www.hs.fi/arviot/a1470456562983

 

20160809hh